بهترین پاوربانک های بازار ایران

بهترین پاوربانک های بازار ایران

بهترین پاوربانک 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟ پاوربانک وسیله‌ای کاربردی برای شارژ کردن گوشی همراه و تبلت است که مطمئنا هر کسی به آن نیاز پیدا می‌کند. همه وسایل دیجیتال یک عیب بزرگ دارند؛ شارژ باتری خیلی زود تمام می‌شود. به همین دلیل است که استفاده از قوی ترین پاوربانک در برخی مواقع، ضروری می‌شود. اما قبل از خرید پاوربانک باید به چندین نکته توجه داشته باشید. از جمله اینکه محصول مورد نظر چه ظرفیتی داشته باشد و یا حاضرید چقدر برای آن هزینه کنید. در ادامه با آشا آروین گیتی همراه باشید تا به بررسی بهترین پاور بانک‌های موجود در بازار بپردازیم.

بهترین پاوربانک بازار ایران

بهترین پاوربانک بازار ایران

برای آشنایی شما با بهترین پاور بانک‌های موجود در بازار ایران، به ذکر چند نمونه از محصولات جدید مربوط به سال 2021 می‌پردازیم.

بهترین پاوربانک 2021

پاوربانک iMuto با قدرت 20 هزار میلی‌آمپر ساعت

یک نمونه از بهترین پاوربانک 2021 پاوربانک iMuto 20000 میلی آمپر ساعت است. این محصول با دو درگاه و قدرت 20000 میلی آمپر ساعت به عنوان یک محصول مقرون به صرفه (30 دلار) به بازار معرفی شده است. آنچه باعث می‌شود تا این پاوربانک در ردیف بهترین محصول سال 2021 قرار بگیرد، موارد زیر است:

  • ظرفیت زیاد
  • دارای صفحه نمایش

البته برخی از کاربران هم نسبت به طراحی و وزن سنگین آن گلایه دارند. اما اگر به دنبال یک پاوربانک قوی و قابل حمل هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم. زیرا این دستگاه دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است که می تواند گوشی یا تبلت شما را بیش از چهار بار شارژ کند و هنوز مقداری از شارژ آن باقی بماند.

وجود صفحه نمایش در این محصول هم کمک می‌کند تا شارژ باقی مانده را مشاهده کنید. پس به طور دقیق می‌توانید نسبت به شارژ بعدی این وسیله اقدام کنید.

قوی ترین پاوربانک

قوی ترین پاور بانک 20100 Anker PowerCore

یک نمونه دیگر از قوی ترین پاوربانک با قدرت 20100 میلی آمپر ساعت،Anker PowerCore است. این محصول حدود 50 دلار قیمت دارد و یکی از بهترین پاور بانک‌های جهان محسوب می‌شود. Anker PowerCore دارای باتری با ظرفیت فوق‌العاده قدرتمند و شارژ سریع است.

البته کاربران آن گفته‌اند که این محصول وزن سنگین دارند و از قابلیت شارژ سریع Qualcomm پشتیبانی نمی‌کند. با این حال محصولات Anker یکی از بهترین شارژرهای قابل حمل در دنیاست. وجود یک باتری قوی با ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعت به شما کمک می‌کند تا گوشی و یا تبلت خود را برای چندین مرتبه شارژ کنید.

استفاده از این محصول کار سختی نیست. زیرا سرعت شارژ رضایت‌بخشی دارد و می‌تواند نیازتان را در مدت زمان کوتاه برطرف کند. البته ناگفته نماند که این دستگاه قادر به پشتیبانی از فناوری QuickCharge کوالکام نیست.

بهترین پاوربانک شیائومی

پاور بانک Mophie Powerstation Plus XL با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

اگر قرار باشد یک نمونه از بهترین پاوربانک 2021 را نام ببریم، باید به سراغ Mophie Powerstation Plus XL برویم. این محصول حدود 26 دلار قیمت دارد. از امتیازات آن می‌توان به ظرفیت بالای باتری و گزینه شارژ بی‌سیم اشاره کرد. البته برخی از کاربران هم معتقدند که این نمونه از قوی ترین پاوربانک بسیار گران است.

با این حال خوب است با ویژگی‌های محصول موردنظر آشنا شوید. این پاوربانک با نام تجاری معتبر Mophie دارای ظرفیت شارژ بی سیم بالایی است. به طوری که با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت می‌تواند به طور همزمان دو دستگاه (گوشی یا تبلت) را شارژ کند. حتی می‌تواند ایرپاد شما را به صورت وایرلس هم شارژ کند که یک نکته مثبت تلقی می‌‌شود.

همچنین پاور بانک Mophie Powerstation Plus XL به لطف پورت‌های Lightning و USB-C می‌توانید iPad را شارژ کنید. اگر تمام وسایل اپل را در اختیار دارید و از پریز برق دور هستید، این پاوربانک یک شارژر قابل حمل مناسب برای شماست. این محصول وزن کمی دارد (280 گرم) و البته ارزان نیست.

بهترین پاوربانک های بازار ایران

بهترین پاوربانک Omars  با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

یک نمونه دیگر از بهترین پاوربانک بازار ایران، پاوربانک Omars با قدرت 10 هزار میلی آمپر ساعت است. این محصول حدود 18 دلار قیمت دارد. از امتیازات مثبت آن باید به داشتن USB-C اشاره کرد به طوری که می‌توانید آن را از طریق پورت USB-C شارژ کنید.

یکی از مشکلات اکثر پاوربانک‌های موجود در بازار این است که هنوز از پورت میکروUSB قدیمی استفاده می‌کنند. اما حالا این محصول با درگاه USB-C گجت های شما را شارژ می‌کند و موجب می‌شود سرعت شارژ شدن باتری گوشی یا تبلت شما بالاتر رود.

از سوی دیگر این پاور بانک قابلیت تبدیل کابل USB به USB-C را نیز دارد. بنابراین می‌توانید تلفن یا تبلت اندروید خود را بدون نیاز به برق شارژ کنید.

 

پاوربانک همه کاره Mophie Powerstation با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

اگر قرار باشد از قوی ترین پاورنک بازار ایران نام ببریم، باید به سراغ Mophie Powerstation با قدرت 20 هزار میلی آمپر ساعت برویم. این محصول دارای گزینه‌های انعطاف‌پذیر برای کاربران اپل است و می‌تواند حداکثر 4 دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به شارژر مغناطیسی داخلی برای اپل واچ نیز اشاره کرد.

اگرچه کاربران این محصول معتقدند که قیمت آن بالاست و فقط برای گوشی‌های اپل کاربرد دارد.

اما اگر از کاربران محصولات اپل هستید، Mophie Powerstation all-in-one گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. این دستگاه دارای یک شارژر مغناطیسی داخلی برای Apple Watch، با قابلیت شارژ بی‌سیم iPhone یا AirPods است. به علاوه یک پورت USB-C برای شارژ تلفن هوشمند نیز دارد.

از سوی دیگر می‌توانید حداکثر چهار دستگاه را همزمان با باتری 8000 میلی آمپر ساعتی شارژ کنید. شارژ سریع نیز باعث می‌شود که باتری آیفون شما تنها در 30 دقیقه از طریق درگاه USB-C از شارژ صفر به 50 درصد برسد.

بهترین پاوربانک های بازار

پاور بانک بلکین (Belkin) با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

یک نمونه دیگر از بهترین پاوربانک 2021 بلکین 5000 میلی آمپر ساعت است. این محصول از نظر اندازه کوچک، اما از نظر کیفیت بزرگ است. از جمله امتیازات این دستگاه می‌توان به طراحی فشرده و قیمت ارزان آن اشاره کرد. البته برخی از کاربران هم معتقدند که ظرفیت باتری آن کم است.

در واقع پاوربانک Belkin با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت یکی از پاوربانک‌های با ظرفیت کم در لیست بهترین پاوربانک بازار ایران قرار دارد. اما به این معنا نیست که قدرت شارژدهی آن اندک است. این محصول حتی می‌تواند گوشی شما را تا 2 بار هم شارژ کند. این پاوربانک دارای گواهینامه MFI است. به این معنی که می‌توانید مطمئن باشید با دستگاه‌های اپل به خوبی کار می‌کند.

انواع پاوربانک بازار ایران

پاوربانک Poweradd Pilot 2GS با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

یک نمونه دیگر از بهترین پاوربانک بازار ایران Poweradd نام دارد. قدرت باتری این پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعت است. از جمله مزیت‌های آن می‌توان به ظرفیت بالای باتری و شارژ سریع اشاره کرد. البته هنوز هم بسیاری از کاربران از قدرت و ظرفیت آن راضی نیستند. با این حال یک محصول میان رده خوب توصیف می‌شود.

پاور بانک Poweradd دارای بدنه قابل حمل و باریک است و یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. شاید برایتان کمی سنگین باشد اما ضخامت دستگاه تنها 1.3 سانتیمتر است. بنابراین می‌تواند یک وسیله خوب برای نگهداری در جیب برای مواقع ضروری باشد. شما می‌توانید یک کابل مجزا برای آن بخرید و گوشی خود را با آن شارژ کنید.

بهترین پاوربانک Anker PowerCore II با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی

یکی دیگر از بهترین پاور بانک های بازار دنیا Anker PowerCore نام دارد. ظرفیت باتری این دستگاه 10 هزار میلی آمپر ساعت است و به راحتی در جیب جا می‌شود. قیمت آن حدود 30 دلار است و با طراحی فوق‌العاده باریک و سبک می‌توانید هر جایی آن را همراه خود داشته باشید. البته یکی از معایب این محصول این است که کابل ندارد و باید به طور جداگانه برای آن کابل تهیه کنید.

پاوربانک Anker PowerCore II 10،000 شاید قابل حمل‌ترین گزینه موجود در این لیست باشد. در عین حال این نمونه از بهترین پاوربانک بازار ایران به شما این امکان را می‌دهد که حداقل دو بار شارژ گوشی خود را کامل کنید.

علاوه بر این، فناوری شارژ سریع Anker به شما کمک می‌کند که مدت زیادی برای شارژ کردن گوشی معطل نمانید.

بهترین پاوربانک 2021

پاور بانک Anker Astro E1 با ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت

پاور بانک Anker Astro E1 با قدرت 5200 میلی آمپر ساعت یکی از بهترین محصولات بازار دنیا محسوب می‌شود. این نمونه از بهترین پاوربانک 2021 دارای طراحی بسیار کوچک و سبک است. البته از گزینه شارژ سریع Qualcomm Quick Charge پشتیبانی نمی‌کند و باتری آن ظرفیت محدودی دارد. با این حال می‌توان یک تلفن همراه را دو بار و یک تبلت را تا 70 درصد با آن شارژ کرد.

اگر دنبال بهترین پاوربانک با وزن سبک و حجم کم هستید، این محصول برایتان مناسب است. اما چنانچه مدام در سفرهای دور و دراز هستید، این محصول برایتان مناسب نخواهد بود.

 

در این مطلب به معرفی بهترین پاوربانک بازار دنیا و ایران پرداختیم. همچنین ظرفیت باتری هر محصول همراه با امتیازات و نقاط ضعف را برایتان بازگو کردیم. برخی از محصولات با داشتن باتری قدرتمند، وزن سنگین دارند اما برای مسافرت‌های طولانی مناسبند. اگر در منزل هستید و با قطعی برق روبرو می‌شوید به سراغ قوی ترین پاور بانک با ظرفیت بالای 10 هزار میلی آمپر بروید.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین مقاله ها

مقاله های مرتبط

سبد خرید
مشتریان عزیز ، ضمن تبریک سال جدید به اطلاع میرساند با توجه به تعطیلات سال نو زمان ارسال کالاهای خریداری شده در بازه زمانی 20 اسفند 1402 الی 16 فروردین 1403 از تاریخ 20 فروردین 1403 شروع خواهد شد. لطفا در خرید خود دقت فرمایید.
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس